Redactionele formule

Elke week opnieuw komt Flair met verrassende tips rond eenvoudige, maar lekkere gerechten, de nieuwste trends in make-up en de hipste mode. Dat alles is opgefleurd met make-overs en getuigenissen van de Flair lezeressen.

Flair gaat geen enkel thema uit de weg. Flair brengt alle actuele thema’s ter sprake die de jonge vrouwen van vandaag interesseren. Daarnaast houdt Flair ervan om haar lezeressen te verrassen: een dagje wellness, een leuke goodie of een brunch met vriendinnen. Flair, dat is zóveel in één magazine!

Doelgroep

Flair is de mentor voor jonge vrouwen op zoek naar hun eigen identiteit. Flair is optimistisch, ongedwongen, toegankelijk en eigenzinnig. Het ondernemende merk heeft een sterke community die het op verschillende manieren bereikt: via print, sociale media en de Flair site, maar ook via events en Shedeals. Zo biedt Flair de community een interactief hulpmiddel om het beste uit het leven te halen.

In de online Flair community staat interactiviteit centraal. De website heeft maar liefst 7 miljoen page views per maand. Op Twitter heeft Flair meer dan 21.000 volgers, op Instagram 125.000 en op Facebook heeft Flair nationaal meer dan 350.000 volgers. Daarnaast krijgt de kenmerkende Flair pocket-formule altijd weer een grote direct response.

Kerncijfers Flair

Taal Nederlandstalig
Periodiciteit Wekelijks
Verschijningsdag Dinsdag
Oprichtingsjaar 1980
Hoofdredacteur Eva Van Driessche
LLP 417.139
Oplage 49.178 exemplaren

Het magazine

Handige links

Meer dan 30 magazines digitaal lezen

Nederlandstalig

Franstalig

Meld je aan